1. Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeżeli nasze ubrania nie spełniają oczekiwań to możesz odesłać do nas bez żadnego problemu. Pieniądze zostaną zwrócone. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji.
(Pod tym linkiem znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy)
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego poniżej , jednak nie jest to obowiązkowe
Do przesyłki prosimy dołączyć rachunek (nie jest to prawnie wymagane, jednak ich dołączenie ułatwi i znacznie przyspieszy rozpatrzenie zwrotu oraz zwrot pieniędzy) i podpisany formularz zwrotu dostępny powyżej
Zwracany towar należy odesłać na adres:
Ubraniak.pl Monika Zugaj
ul. ks. Piotra Skargi 33F
05-600 Grójec
Pamiętaj: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot.
2. Reklamacje
W przypadku otrzymania towaru nie zgodnego z umową (uszkodzonego lub wadliwego) przysługuje Ci prawo do zgłoszenia reklamacji. Jeżeli jesteś naszym zarejestrowanym klientem zgłoszenie reklamacji produktu z łatwością dokonasz z poziomu dostępnej opcji konta. Po zalogowaniu się przejdź do zakładki „Moje Zamówienia” i wybierz produkt który chcesz reklamować i kliknij opcje "Reklamacja", wypełnij krótki formularz i poczekaj na kontakt z naszej strony. Skontaktuje się z Tobą niezwłocznie w celu omówienia szczegółów i ustalenia sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową w sposób możliwie jak najprostszy dla obu stron. Zachęcamy do szczegółowego opisania stwierdzonej usterki a także dołączenia zdjęć reklamowanego towaru co jest możliwe poprzez nasz formularz dostępny poniżej. Formularz jest dostępny dla klientów niezarejestrowanych w naszym sklepie. Pozwoli to na jeszcze szybsze i sprawniejsze przeprowadzenie całej procedury.
PRZEJDŹ DO FORMULARZA REKLAMACJI
3. Wymiana
Jeśli zamówiłeś produkt i nie spełnił Państwa oczekiwań można skorzystać w procedury wymiany, w tym celu skorzystaj z procedury zwrotu. Wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Zapewniamy, że zwrotu pieniędzy dokonujemy w najszybszym możliwym terminie. Produkty zwracane prosimy wysłać wraz z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.